Menu
Mijn winkelwagen

Verzendinformatie

1. LEVERING BINNEN BELGIË EN NAAR NEDERLAND

  • GRATIS verzending VANAF 100 EURO!
  • Normale verzendkost = 7,50€
  • Alle leveringen zijn telkens verzekerd
  • Levering gebeurd door het vervoersbedrijf bpost, GLS of onze eigen dienst
  • Kwaliteitscontrole voordat wij een product verzenden

2. LEVERING NAAR LUXEMBURG

  • Vaste verzendkost = 20,00€
  • Alle leveringen zijn telkens verzekerd
  • Levering gebeurd door het vervoersbedrijf bpost of GLS
  • Kwaliteitscontrole voordat wij een product verzenden

3. LEVERING NAAR FRANKRIJK

  • Vaste verzendkost = 28,00€
  • Alle leveringen zijn telkens verzekerd
  • Levering gebeurd door het vervoersbedrijf bpost of GLS
  • Kwaliteitscontrole voordat wij een product verzenden

4. AFHALING IN ONZE WINKEL TE BERLARE

U kan uw bestelling ook afhalen in onze winkel te Berlare. Wanneer de bestelling voor u klaar staat zal u hiervan op de hoogte worden gesteld.


INFORMATIE OVER BPOST EN GLS

Levering via bpost (standaard)

  • levering van maandag tot zaterdag
  • pakketten tot 30kg per stuk
  • verzekerd

Indien u niet aanwezig bent op het door u opgegeven adres:

Geen probleem. De bpost bezorger laat dan een afwezigheidsbericht achter in de brievenbus.

U kan dan heel gemakkelijk:

  • Het pakje afhalen binnen de 14 dagen (leveringsdatum niet inbegrepen) in het dichtstbijzijnde postkantoor of Postpunt dat vermeld staat op het afwezigheidsbericht.

Je leveringsvoorkeur aanpassen:

Je leveringsvoorkeur voor je pakje kan je makkelijk aanpassen via de My bpost app of via Track & Trace die u van ons en bpost via mail zal ontvangen. Zolang de knop 'Leveringsvoorkeuren aanpassen' er beschikbaar is, kan je dit nog wijzigen.

Levering via GLS

  • levering van maandag tot vrijdag
  • pakketten vanaf 30kg per stuk
  • pakketten verzonden via fabrikant of leverancier
  • verzekerd

Indien u niet aanwezig bent op het door u opgegeven adres:

Uw bestelling zal u de eerst volgende werkdag terug worden aangeboden.

Bij een tweede afwezigheid zal de bestelling retour worden genomen. Wij zullen u dan opnieuw contacteren om een nieuwe leveringsdatum vast te leggen.

Wilt u uw bestelling bij een ParcelShop (afhaalpunt) ontvangen of een ander afleveradres?

Wanneer het pakket is verzonden, krijgt u een e-mail van GLS. Hiermee kunt u uw afleveradres wijzigen naar een Parcelshop of kiezen voor een levering op een ander adres. Ook kunt u vragen om het pakket op een latere dag te laten leveren.


Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Ja, u krijgt automatisch een bevestigingsmail van de geplaatste bestelling. Van zodra uw bestelling ingepakt en verstuurd is ontvangt u een e-mail met de gegevens van uw verzending.

Wanneer u binnen één uur geen bevestigingsmail ontvangt is er ergens iets mis gegaan. De meest voorkomende oorzaak hiervan is een spamfilter die de email blokkeert of een onvolledig afgeronde betaling. In zo’n geval raden wij u aan contact met ons op te nemen. Vermeld hierin zoveel mogelijk gegevens met betrekking tot uw bestelling en eventuele betaling.

INFORMATIE OVER COOKIES

Hi-Fi+ gebruikt cookies voor statistische doeleinden en om je een betere gebruikerservaring te bieden. Als je onze site blijft gebruiken ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Lees meer over cookies